Mamma 63 år idag!

Har varit på kalas till min mamma idag. Jag hade köpt två röda Kivi ljuslyktor från Iittala till henne som hon trånat efter. Hade gjort ett kort till henne. (Mitt 3:e sen jag börjat med denna hobby.)

image2

Framsida!
Basic Grey papper, Prima blommor + någon annan sort som jag inte kommer ihåg, Brads, Scrappersfloss, QK, Band, div. stämplar. Stämpelmotivet målat med akvarellpennor, Stickles, Glossy accent  (på vissa detaljer),
Tyvärr är inte min kamera av bästa kvalité men ett inköp av en systemkamera ska snart ske!

image9

Närbild framsidan, beklagar bilden. :(

image3

Insida!

image4

Insida!

image6

Insida med Tag!

image5

Baksida!

Min 7 åriga dotter hade oxå pysslat och gjort inte mindre än 2 stycken kort till mormor. :)

image10

Framsidan!
Hjälpte henne att limma fast hennes papper, fästa blomman och klippa ut motivet!

image11

Insida med Tag!

image12

Andra insidan!
Hon har ritat lite på fri hand och limmat fast ett foto på sig själv.

image13

Baksidan!

Hjälpte henne att göra en mitt till blomman med hennes namn.

Cornelias kort nr. 2 som hon gjort helt själv utan hjälp.
Snyggt va ??

image14

Framsida!

image15


Insidan med en teckning med mormor och Cornelia! ; )

image16

Den andra insidan med mormor och Cornelia på promenad hand i hand.
Vem behöver stämplar?? ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0