Nya kort



Här är några kort jag gjort på sista tiden.




Först ett "Criss cross" kort med stämplar från Carolina, Autumn Leaves och Magnolia.
(Carolinas stämplar går att beställa igen om ni är sugen.)
Motivet målat med Promarker, band från "låddan".
Dom fina papprena fick jag av gulliga Kristin och bradsen av Anna74.
Blommorna är Prima och en liten bling i mitten.



Kortet utdraget.



Det här kortet är gjort med papper, brads och stämplar köpta på LAJM.
Textstämplar från Carolina och spetsen från Kupan.
En del "cirklar sitter på 3-D kuddar.



Sista kortet för idag är stämplat med en Collagestämpel och sen embossad med svart.
En liten blomma med blingbrads och en snutt pärlband.
Enkelt och snabbt!

Det var allt för idag.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Catta

Enkelt och snabbt? Jag fick då hjärtklappning när jag såg korten, dom var ju underbara! Jag är så imponerad av alla som gör fina kort som sticker ut från mängden. Hoppas vi ses i Kalix och innan dess syns vi väl här! =) Kram

2008-08-19 @ 22:12:33
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Catta

Enkelt och snabbt? Jag fick då hjärtklappning när jag såg korten, dom var ju underbara! Jag är så imponerad av alla som gör fina kort som sticker ut från mängden. Hoppas vi ses i Kalix och innan dess syns vi väl här! =) Kram

2008-08-19 @ 22:13:02
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Johanna

Oj vilka fina kort du har skapat, gillar verkligen det i kuvertet!!! Och härliga färger i höstkortet!



/Johanna

2008-08-20 @ 20:13:25
URL: http://www.pysselkul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0