Pyssel i Kalix 16 februari.

Här kommer lite bilder från pysselträffen i Kalix. Tyvärr tog batteriet slut i kameran =(
Jag hade med mig Cornelia som behövde rätt mycke hjälp så jag hann inte så mycket, dessutom hade jag glömt FOTONA !!!!! hemma. Det var tur att Conne hade "nallat" lite av mig annars hade jag inte haft några alls.

Först en LO med min Prinsessa Cornelia på väg på maskerad.

image117

Sen en LO med  Martin och hans kompis Jesper som grävt ner Conne i sanden på stranden i Side.

image118

Ett foto på min gamla kompis Meeri som oxå var på träffen. Det är så kul att träffa henne, det märks inte att det är många år sen vi träffades känns precis som att det var igår.

image119

och sen en bild på några andra tjejer som var där, hann sen inte knäppa mer innan kameran dog!

image120

Tack tjejer för en trevlig dag, synd att jag inte kunde vara med båda dagarna.




Här kommer en LO på Conne från Halloween som jag gjorde på vår tisdags träff hos Lena på Lajm.


image116

Det var allt för idag!

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0