Glömde ju visa dom andra hÄnglarna jag beställt!

Jag beställde ju en annan ny stämpel från styckesförsäljningen.
Bilderna är lånade från hÄnglars hemsida och dom är klickbara.
Den ser ut så här:



Visst är han gullig : )

Sen var jag ju tvungen att beställa några ny/gamla stämplar som jag inte har som skrek om att få flytta hem till mig.













Och som av en tillfällighet kom stämplarna som jag beställt från Magnolia idag oxå!
Bilderna är lånade från Magnolias hemsida.

Dom ser ut så här:











Visst är dom söta, gillar verkligen hästen.

Nej, nu måste jaag hämta min lilla älskling på fritids, ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad lyxigt att få köpa så mycket stämplar på en gång.
Jag har oxå fått mina hÄnglar och även beställt två extra...hÄngla med taggen & den stora draken.
Det är så kul att pyssla när man fått nya grejor.=)
Ha en skön helg vännen!

2008-02-01 @ 16:05:12
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Lisa

Ser att du beställt ballerinorna, de är ju för söta. Kan inte komma på träffen idag :( Hade helt glömt bort att syrrans pojke fyller år så vi ska på kalas. Tar med mig blomflickan nästa tisdag för då SKA jag komma!

2008-02-05 @ 10:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0