Lite Lo!

Här kommer lite bilder på några LO jag gjort. Alla är inte helt färdiga, det saknas text och dekorationer på en del!
Dom är ganska enkla och snabbscrappade. Nybörjare som man är.  :)

Ni får förlåta mig för dom dåliga bilderna. ;))


Här min allra första LO jag gjorde, det är på Cornelia när vi var på Kanarieöarna feb-07.

image60

Oxå från Kanarieöarna - Palmitos Park. Har inte skrivit någon Journaling än *skäms*

image61

Detaljbild på blommorna.

image71

Detaljbild på chippboard hjärtat med pärla.

image72

Martins vattenlek. Journaling saknas :(

image62

Cornelia åker i iskanan i Stadsparken 2004.

image63

Cornelia och Hasse på berget vid hotellet i Lyksele. Rubrik och Journaling saknas.

image64

Cornelia, kusin Klara, Hasse och Roger i Lyksele djurpark 2007

image65

Detaljbild på text som är QK och skrivet på pappersremsor med Dymo och chalkad.

image67

Skoterutflykt med morbror Janne med familj. Journaling saknas.

image66

Cornelias dagis foto 2003. Det bara lyser bus om henne. :)

image68

Cornelia kör bil i Lyksele djurpark 2007. Saknar rubrik  och Journaling.

image69

Äntligen en puss! Jag och Cornelia i Turkiet 2007. Journaling saknas.

image70

Det var allt för idag!

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Blommig

Så många fina alster du har gjort!!!

2008-01-20 @ 10:01:56
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Hanna

Gud va fint!

2008-01-30 @ 14:53:12
URL: http://hanisbananis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0