Nu är det verkligen dax!

Ja, inte är jag bra på att uppdatera här inte.
Ska försöka ta mig i kragen nu i sommar.

Här kommer i alla fall en par kort som jag gjort en kväll.
Det var till Midsommarcroppen hos Svensk scrapbooking som jag hittade utmaningarna.

Man skulle använd 5 band/garn i denna utmaning och så här blev mitt kort.




Den andra var att göra ett kort efter en skiss som såg ut så här


Så här blev min tolkning.




Det var allt för idag, imorgon ska jag fota mina LO som jag också gjort till samma tävling.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!

Vad fina saker du gör!

Jag gillar speciellt det kortet högst upp med band-blomman! Den vill jag lifta, är det ok?

2008-06-23 @ 19:51:47
URL: http://www.veronicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0