ATC

Var med i en ATC swapp för ett tag sen och vet inte om jag visat mitt bidrag.
Så här såg det ut i alla fall.

image147

Temat var "tänkvärt". Det var första gången jag gjorde en ATC och det gav verkligen blodad tand.

Så här såg dom ut som jag fick.

image151

Sen gjorde vi en ATC som tack till Anna, Linnea  och Annelie för allt arbete dom lagt ner på att fixa Pysselmässan.

Mitt bidrag såg ut så här:

image148

Allas tillsammans, bilden lånad från Pysslarna.

image149

Sen har jag svängt ihop ett kort oxå.

image150

Ett snabbt och enkelt bra och ha kort.

Det var allt för idag!

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Ulltussen

Vilket massa fint pyssel du gör!Underbart vackert!
Idag kom promarkerspennorna till mig, vilken känsla att måla med dem, jag tycker att det blir himla fint med akvarellefärger men jag gillar starkare färger så då är PM perfekta, men det blir inte billigt märker jag... Mycket vill ha mer och fler färger är nu beställda, typiskt ;)

2008-05-07 @ 21:15:34
URL: http://ulltussen.blogg.se
Postat av: Grodans Lucienne

Hejsan, du gör verkligen finfina grejor.

Vill passa på att fråga om du är Sussig som har deltagit i Grodans utmaning Kommentera Grodans Webshop.

Då har du vunnit via lottningen.

Kan du kontakta mig via e-mail, så jag får din hemadress. [email protected]

2008-05-10 @ 21:54:47
Postat av: Annsia

Jättefina ATC! Det kanske börjar vara dags för en ny swap?! Håller med om att det gav blodad tand.

2008-05-19 @ 20:04:13
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Annsia

Jättefina ATC! Det kanske börjar vara dags för en ny swap?! Håller med om att det gav blodad tand.

2008-05-19 @ 20:06:45
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Catta

Vilken fin header du har! Precis i min stil... Vilka fina grejer du lägger upp här på sidan, du är lika duktig på LO:s som på kort. Jag tänkte prova mig på ett likandant kort som du gjort liknande ett kuvert. Får se om jag får till proportionerna... Kram

2008-05-23 @ 01:37:17
URL: http://cattasattac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0