Pysselträff och Årsmöte

Jag var på pysselträff i Kalix den 17 maj, Pysslarna som jag är med i hade även årsmöte då.
Det var som vanligt jätteroligt att träffa alla men jag fick verkligen inte mycket gjort, en och en halv LO på ca 10 timmar. Det måste betyda att jag gjorde en massa annat som att dricka kaffe, prata och prata lite till och så shoppade jag lite av dom två butikerna som fanns på plats Lajm och Myggan. Pysslarna bjöd på pizza och hade även fixat en massa annat gott sen hade dom ordnat en utmaning där dom sen lottade ut en massa priser till dom som var med och jag hade turen att vinna jättefina brads.


Den Lo som jag gjorde färdig ser ut så här



Lite detaljbilder.

   

Jag har även gjort ett morsdags kort till mamma.



Insidan innehåller en dikt och en personlig hälsning.



Jag gjorde ett halsband till henne oxå som jag skickade med, det är inte roligt sådana här gånger att ha långt till mamma.  Jag har ju haft privilegiet att bo nära mamma hela mitt liv men nu har hon flyttat  till Stockholm.

     Bilderna är klickbara.

Jag var med i en tävling hos Grodans Scrapgarden och hade turen att vinna ett fint album där.



Sen vann jag lite blingblommor på pyssel.net av en tjej som gör jättefina saker hennes sida hittar ni här. 



Gissa om Cornelia blev lycklig när hon såg dom, hon började pyssla genast. : )

Jag har gjort lite inköp på nätet oxå, Papermaze hette en butik som jag äntligen hittade en stämpel med ett tåg på och såklart blev det lite annat med.



Stämpeln ser ut så här.



Jag hittade filtband med tåg på med efter lite tipps av medlemmar i Pysslarna.
Stämpelstudion hade lite annat jag behövde också.



Det är stämplar från Inkido och dom är så fina. Så här ser dom ut uppstämplade.

     

Visst är dom fina!

Det var väl lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0