En massa frågor...

och så får man bara svara med ett ord

1.Din mobiltelefon? Trasig
2. Din (o-)äkta hälft? Jobbar
3. Ditt hår? Nyfärgat
4. Din mamma? Saknar
5. Din pappa? Händig
6. Det bästa du vet? Familjen
7. Din dröm inatt? Glömt
8. Din dröm/ditt mål? Stabilitet
9. Rummet du är i? Pysselrum
10. Din hobby? Scrappa
11. Din skräck? Nollkoll
12. Vill du vara om 6 år? Lycklig
13. Var du igår kväll? Hemma
14. Vad du inte är? Ledsen
15. En sak du önskar dig? Harmoni
16. Var du växte upp? Kalix
19. Det sista du gjorde? Badade
20. Dina kläder? Badlakan
21. Din TV? Gammal
22. Ditt/dina husdjur? Personligheter
23. Din dator? Snabb
24. Ditt humör? Glatt
25. Saknar någon? Oerhört
26. Din bil? Silversand
27. Något du inte har på dig? Mammelucker
28. Favoritaffär? IKEA
29. Din sommar? Kort
30. Älskar någon? Oändligt
31. Favoritfärg? Svart
32. När skrattade du senast? Nyss
33. När grät du senast? Idag

Det var lite  om mig, svårt att bara svara med ett ord. Man vill gärna lägga till ett till hela tiden.

Anta gärna utmaningen och skriv en liten kommentar så jag kan gå in till er och lära känna er lite bättre.

Kram/ Sussi



Kommentarer
Postat av: EmmaP

Tack för kommentaren i min blogg! (min svar på ovanstående finns i bloggen, fast lite längre ner på sidan nånstans)

2008-09-13 @ 11:52:09
URL: http://emmper-2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0