I brist på nya bilder.


Här kommer lite annat onödigt vetande.

Svar utifrån telefonboken (i din mobil)


Har du pussat nr. 2?
Nej det har jag inte.

Vad har du för relation med nr. 20?

Min ex.mans nya fru.

När ska du träffa nr. 30?
Vet ej!

Är nr. 18 söt?
Det beror på vem man träfffar där!

Vad var ditt första intryck av nr. 13?
Helt underbart söt! Min brorsdotter.


Gillar du nr. 14?
Ja. Det är en bra brud!


Har du träffat nr. 3 den senaste månaden?
nej, inte sen i maj.


När ska du träffa nr. 26 nästa gång?
Ingen aning!


Är du nära vän med nr 23?
Nej.

Har du gått på bio med nr. 4?
Nej!

Skulle du kunna gå ut med nr 35?
Ja det skulle jag.


Vad pratar du och nr. 5 oftast om?

Fackliga frågor, min ombudsman.

Skulle du kunna ge nr. 9 en kram?
Japp - en god vän.

Vad har du och nr. 24 för relation?

Ett av mina absolut bästa vänner.


Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Mysa och bara vara.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Jaja mensan! Senast igår.

Ja, det är nog dax att rensa lite i adressboken ser jag.

Anta gärna utmaningen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0