Lite LO!



Hej!

Här kommer två LO som jag gjort för ett tag sen.
Jag var med i två utmaningar som Pysslarna hade till sina medlemmar.



Den här utmaningen gick ut på att allt man använde max fick kosta 50 kronor.
Så om man använde ett Cuttlebug blev kostnaden 700 kronor som man betalat för själva maskinen,
använde man en chalk så kostade 22 kronor , en brads så kostade det lika mycket som hela förpackningen kostat osv.
Så det blev till att tillverka blommor av spillpapper, rea papprena köpte jag på LAJM och blomman har jag köpt på loppis.
Man fick använda foton/lim/tejp/pennor "gratis".

Det roligaste med det hela var att jag vann!!! Oj vad jag blev glad!

Nästa LO ser ut så här.



Den här LO gjorde jag oxå i en utmaning som var ett Scrapbingo.
Man skulle välja en lodrät eller vågråt rad där allt skulle finnas med.

Så här såg den ut.



Jag valde den tredje lodräta raden.
Det var riktigt kul då jag har lätt att fastna i en vis stil och bara använda vissa saker hela tiden.
Nu var man tvungen att använda saker man annars väljer bort.

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: deleine

Grattis till vinsten... Och jag blir alltid så avis när jag är in här... Du är så j****a duktig!!!

2008-09-22 @ 10:13:33
URL: http://deleines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0