Två nya kort.

Här kommer två kort jag gjort på sista tiden.
Det blir inte så mycket gjort på pysselfronten nu för tiden, livet har kommit emellan med stormsteg.
Jag har börjat jobba 75 % och är nu bara sjukskriven 25% och det känns i både kropp och knopp.
Det är jättekul, man märker på jobbet att man kommer in i allt fortare och är mer uppdaterad vad som händer och sker.
Samtidigt så rullar livet på hemma som vanligt och det måste gå före pysslandet.

Men snart så (20-21 sept)är det träff med pysslarna och då får man förhoppningsvis något gjort. Det ska bli så kul!!

Här kommer korten!



Det här kortet ska Cornelia ge till sin klasskompis Daniela som fyller 8 år.
Hon har kalas på Teknikens Hus idag.
Cornelia ville att kortet skulle vara jätte rosa, och det tycker jag nog att det blev.



Sen har jag gjort ett bebis kort. Här kan man lungt påstå att jag liftat Kristin.
Hon hade nämligen gjort ett exakt likadant kort som jag tyckte var så fint.
Jag har till och med använt hennes Mönstrade papper, stämplar, stämpeldyna och blingstenar.
Tyckte det var så fint så nu har jag köpt både bebis stämpeln och text stämpeln.

Nu ska jag åka iväg till Storheden och inhandla ett par DC skor till Cornelia som hon ska ha när hon tränar Street dance.
Ingenting annat duger tydligen!! (Mycket scrapp saker hade man fått för den tusenlappen.)

Ha det bra och lämna gärna en kommentar!

Tjingelig!


Kommentarer
Postat av: deleine

Det var juh urgulligt.... Förstår att du ville göra ett sådant bebiskort... Jag hade tänkt anmäla mig till scrapträffen nu men jag kommer mig inte iväg, har en massa obligations mot min familj känner jag så jag får snällt stanna hemma =O)

2008-09-14 @ 13:56:40
URL: http://deleines.blogspot.com
Postat av: Blommig

Vilka superfina kort! Jag ser verkligen fram emot träffen till helgen! behöver en kick i rumpan för att komma igång.

Har du stämpeln med katten musen och hunden? I så fall, får jag låna den på lördag?

Hoppas styrelsemötet går bra idag. Hade så gärna velat vara med men kroppen säger nej, är feberfri nu men riktigt hängig.

KRAM

2008-09-14 @ 16:03:06
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Vilka fina kort! Stämpeln mer djuren var ju hur söt som helst. Såg att Lena fått in stämpeln med bebisen, det kliar i fingrarna...Har en lugn jobbvecka men åker naturligtvis iväg på tors eftermiddag. Här hemma blir det inte så mycket pysslande, saknar verkligen träffarnas inspiration!

2008-09-14 @ 16:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0