Dax igen!



Ja, jag får verkligen skämmas, det går alldeles för länge mellan uppdateringarn här på bloggen.
Sen sist har jag varit på en otroligt trevlig träff med Pysslarna i Kalix, närmare bestämt på Grytnäs Herrgård.
Där fick vi sova över, ha lite "lära känna varandra bättre" lekar, trevlig middag också scrappa förstås. Att det sen regnade små överraskningar över oss allihop gjorde ju inte saken sämre.
Det var otroligt roligt och ett skönt avbräck i vardagen som bara rullar på med alla olika måsten med allt som ska hinnas med innan sommarlov och semester.
Jag fick som vanligt inte mycket gjort men jag altrade 1 tändsticksask och 3 chokladkakor om Connes fröknar ska få.

Här är tändsticks asken.
Har klippt ut en blomranka och fjärilar ur ett papper och satt fast på asken tillsammans
med lite bling och en uppstämplad textstämpel från Nya Stämpelfabriken.



Chokladkakorna är klädda med ett avtagbart "fodral" och sen har jag fått låna
en så fin stämpel av goa Kristin. Den är fäst på 3-d kuddar men det syns inte så tydligt.
Sen är dom "pimpade" med lite diverse dekorationer.



Jag anordnade en ATC swapp på Pysslarnas forum också och temat var "sommar".
Så här blev min tolkning.



En av lekarna i Kalix.



Det är jag som är inlindad i toa papper,
det andra laget låg ganska mycket efter trots att jag var "lite" mer att linda in. ;)
Ja ni ser ju själva.



Lekledaren - vår Harald - kollar hur många Majskrokar med vaniljsmak som rymms i munnen.



Dom två lagen diskuterar kommande utmaningar.





Men grattis ni som orkat vara med endå hit!
Blev lite långt inlägg kanske.

Imorgon ska jag på en miniträff med mina väninnor, ska försöka få något gjort då med.
Måste ju göra 3 chokladkakor till och ett kort till ett par som fått en lite gosse i söndags.

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0