Födelsedagsswapp

Imorgon fyller jag år.
Jag är med i en födelsedagsswapp på Pysslarnas forum och paketen har börjat trilla in.
Det kliar verkligen i fingrarna, ska bli så roligt att öppna paketen. Känner mig som ett litet barn på julafton.

Här ska ni få en glutt på korten och paketen som kommit.
Imorgon lovar jag att uppdatera med mera bilder.
Det är verkligen en lyx att få så fina födelsedagskort, som en fin present i sig.

Fört ut var EmmaP:s fina kort och paket.



Sen kommer LenaG:s fina kort och paket.



Sen har vi Veronicas och UlrikaS fina kort och paket.



ja, sen mina vänner har vi Kristin och Ullebulles fina paket och kort. :)
Eftersom dom valt så fina kort på Luleå och ingen av oss är infödda Lulebor
så måste det väl vara ett tecken på att vi tre börjar räknas som det nu eller.....
..för goda vänner är väl inte elaka med varandra på födelsedagarna va?



Spännande ska det bli i alla fall.

Vi syns imorgon.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Ali

Oj, oj, oj vad här har hänt mycket!! Det är visst länge sedan jag tittade in... Finfina skapelser!

Mikrofon-Kristin var ju riktigt snygg, haha... ;-)



Och så: GRATTIS på födelsedagen förstås!!



Kram

2009-05-13 @ 20:02:00
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Hej och grattis lite i efterskott. Spännande värre med paket. ha en trevlig helg. Cathrin

2009-05-15 @ 12:29:05
URL: http://cathrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0