Rekord i..

..att ha längst mellan blogginläggen måste nog gå till mig.

Massor och inget har nog hänt sen sist men jag börjar väl med att visa bidragen till ATC swappen - Halloween.

Anna74s ATC:er

EmmaPs ATC:er



Kristins ATC:er

Lenas  ATC:er

Marias ATC:er



och mina egna ATC:er

Visst var dom fina!

Det är så kul att ha alla dessa små kort att titta på och om inspirationen tryter kan man
alltid plocka fram dom och vips så får man lite fina idéer.

Jag har ävn gjort ett kort till födelsedagsswappen jag är med i hos Pysslarna
den här gången var det Kristin som fyllde år. Ullebulle, Conne och jag köpte present till sammans.



Kristins paket, tyvärr glömde jag fota innehållet men bilder finns på Pysslarnas forum.

Connes kort till Kristin, den här gången hade hon tid att sitta ned och verkligen pyssla.

Ullebulles kort till Kristin. Jättefint som vanligt!



Mitt kort till Kristin.

Jag har också börjat göra iordning mitt pysselrum som jag äntligen fått då både
Pauline och Martin flyttat  hemmifrån.

Det går sakta men säkert, man hittar ju så mycket saker som man glömt bort att man har
när man haft allt nedpackat i lådor odyl.

Jag altrade i alla fall en liten kartong till mina bling och pärlor.

Framsidan

 

Sidan.

Ja det var allt för idag, nu ska jag gå och slå in lite paket till julklappsswappen.

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Ali

Fy vad jag blir avis, ett helt pyssel-RUM! Du är lycklig du... Själv har jag nte mer än en pyssel-SKRUBB... ;-)

2009-11-04 @ 18:18:33
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: CarinaO

Vilka fantastiska ATC kort!!!



Connes kort till Kristin var ju bara så himla fint,hon brås på sin mor.

2009-11-04 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0