Adventskalender.

På Pysslarnas forum har vi gjort en pyssel relaterad adventskalender.

Jag gjorde dag 14.
Så här såg mina paket ut innan jag skickade iväg dom.



Och så här såg alla paketen ut som jag fått.



Det ska bli så kul att öppna paketen, känner mig som en 4-åring i väntan på Tomten.

Jag kommer att visa här på bloggen vad som finns i dom olika paketen varje dag,
 Så ni som är med i Kalenderswappen bör öppna era paket innan ni tittar in här.
(Som om man inte öppnar dom med en gång man vaknar...)

Jag tänkte oxå att man kanske skulle försöka scrappa något varje dag med det som finns i paketet.
Och det säger jag som ska flytta i mitten av december. Undra om mina flyttgubbar har något emot att jag sätter mig ner och scrappar när dom bär alla mina ägodelar. Kanske inte en så bra idé.

Tjingeling på er!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilken kul idé med en pyssel-adventskalender!!!

Kram Kicki

2008-12-04 @ 21:44:17
URL: http://kickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0