Lite..



..har man ju gjort sen sist.
Jag är ju bara så dålig på att uppdatera bloggen.
Och jag tänker inte lova igen att bli bättre på det för det verkar ju bara ha motsatt effekt.

Här kommer lite blandat som jag inte visat.
Dom gjorde jag när Pysslarna hade CyberCrop.
Utmaning 1: Gör ett Farsdagskort.

Här kom jag på delad 2:a plats.



Utmaning 2: Scrappa med många foton/ motiv
Inspireras av skissen nedan.



Mitt bidrag blev så här. Fotat snett, det är rakt på riktigt.

En 2:a plats igen.



Utmaning 3 - Minst 5 av dessa 7 saker ska finnas på LO:n

· minst 3 mönstrade spillbitar

· band och/eller garn

· minst 3 saker som ska vara 3D

· doodling (gärna på kortet)

· använd någort som inte tillhör scrapbooking

· bling och glitter i massor

· hemmagjord dekoration


Jag valde:

· minst 3 mönstrade spillbitar

· band och/eller garn

· minst 3 saker som ska vara 3D

· doodling (gärna på kortet)

· bling och glitter i massor



Och här kom jag på delad 2:a plats. ;))




Utmaning 4 - HÖST

"Min utmaning är att de ska scrappa något med inspiration från ordet HÖST, det kan vara färger eller känslor eller vad
som helst som de förknippar med ordet! "

Med risk för att vara tjatig, jag kom på delad 2:a plats.



Utmaning 5:

Skapa en layout eller ett kort, det ska innehålla:
* färgerna grönt, vitt och gult
* en stjärna
* band

Och hör och häpna jag VANN!?




Utmaning 6 - Scrappa ett svartvitt foto.

Här kom jag näst sist.



Utmaning 7 - Skiss och Ord utmaning.

Inspireras av ordet VIN och skissen nedan (skissen kommer från Moma)



Och i den här utmaningen är vi tillbara till en 2:a plats.



Utmaning 8 - Gör ett julkort där du använder minst tre (3) mönstrade papper och två (2) stämpelmotiv.

Denna vann jag. Älskar dom här papprena och stämplarna.



Det var skitakul att CC:a, satt verkligen nästan hela helgen och scrappade.
Lördag fick jag dessutom främmande, tre goa vänner (och ett barnbarn) som jag lärt känna genom den här underbara hobbyn. Dom hämtade oxå sina scrappsaker och vi åt, drack vin, scrappade lite och surrade något otroligt mycket till mitt i natten. Det hoppas jag att vi snart kan göra om.

Det var lite av det jag gjort sista tiden. Har otroligt nog en trave kort som jag inte fotat ännu, men dom kommer.

Ha det så bra så länge!

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Catarina

Oj så mycket fint du har åstadkommit!

Jag älskar julkortet som du vann cc-utmaningen med! Så fint!

Ha det bra!

2008-11-12 @ 22:00:56
URL: http://www.cajoscorner.blogspot.com/
Postat av: Annika

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

Kram Annika



Pssst Vi har släppt nya stämplar också, kom å kolla!

2008-11-15 @ 10:57:52
Postat av: Camilla millas

Va mycke fint du gör!!!



Ha det gott



Kram kram

2008-11-17 @ 09:45:07
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: Karåla

Åh, här fanns mycket fint! Återkommer gärna :)

2008-11-17 @ 10:38:30
URL: http://carolas-kortblogg.blogspot.com/
Postat av: lenislenis

Såmkt fint du gjort!

Gillar farsdagskortet - enkelt o snyggt.

Gillar oxå det sista julkortet! Det är jättesnyggt! Förstår mkt väl att du vann ;-)

2008-11-17 @ 12:02:43
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0