Scraplyckans CC



I helgen har Scraplyckan haft CyberCrop.
Dom hade en massa roliga utmaningar och jag var med på några.
Sen har jag lite gamla saker jag inte visat, så håll tillgodo.

Ett julkort i lite annat utförande än de röd/gröna.
Jag har först stämplat med en Penny Black collage stömpel och ovanpå den
har jag stämplat med en crackeleringsstämpel som jag köpt från Scraplagret.

Här har jag gjort ett kort till födelsedagsswappen, det är ju Connes tur nästa gång.
Har testat Pearlmaker för första gången och den var rackarna lätt att jobba med.



Här är ett flyttkort till Martin som flyttar hemmifrån i morgon.
Det var till en av utmaningarna på CC:n. Man skulle ha med en nyckel, ett band/spets,
öljetter och ett kakpapper.



Ett till julkort i samma stil som det första. Lite andra dekosar bara.



Ett grattiskort till Pauline som fyller 22 år på torsdag.



Ett grattiskort till CC:n. Man skulle följa en skiss.

Teknikutmaning, man skulle använda minst två olika färger på embosspulvret.



Här skulle man lifta denna LO:n

Så här blev min LO.



Ett julkort som inte fick vara kvadratiskt eller rektangulärt.



Utsidan och botten när kortet är utvikt.



Insidan, hade inte så mycket tid att dekorera då H satt i soffan och
väntade på att vi skulle se en film.

Sist men inte minst ett monokromatiskt kort i brunt.

Ja det var allt för idag!

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka härliga kort! Dina blomsterarangemang (stavas det så?) är underbara!

2009-09-03 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0