Thailand

Här är allt toppen så klart. Bor billigt för 100 sek per natt.
Middagen med förrätt, varmrätt och öl kostar ca 37-60 kronor.
Vi har ca 40 grader i skuggan, behöver jag säga att jag inte ens provat ligga i solen.
Jag trivs ypperligt under mitt träd drickandes en watermelonshake.
Vi är nu på Koh Lanta, har varit här i 4 nätter. Vi mellan landade i Phuket town en natt när vi kom
sen åkte vi till Phi Phi öarna där var det dyrt och rajraj hela nätterna, så ja man är nog lite gamal i alla fall.
Har haft två olika boenden här på Lanta, fina båda två men den första stranden var inte så kul.
Stranden här är kanon, långggrund och vit härlig sand hela vägen.


Vi ska stanna i 4 nätter till i den här hyddan sen drar vi nog vidare till någon annan ö.


Kommer fler uppdateringar förhoppningsvis.

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Anneli (Ali)

Jag är inte alls avundsjuk... eeh... ;-)



Hoppas resten av vistelsen blir lika härlig som ni verkar ha det nu.

2009-01-27 @ 14:07:16
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Hade helt förträngt att ni skulle till värmen och härligheten. Koh Lanta är ju underbart. Finns lite av allt i lagom mängd... Vi bode på Klong Dao i en månad och trivdes bra. Hoppas ni får en fortsatttrevlig resa!

2009-01-27 @ 14:47:02
Postat av: Cathrin

Låter underbart!! Bra att du är där, då kanske du kan hålla ordning på min kollega som oxå är där "någonstans",känns tryggt. Hm, det kanske är hon som står för röj röjet. Ha så gott Kram Cathrin

2009-01-30 @ 10:09:46
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Anton

har du tagit bort den headern jag gjort åt dig? :@

2009-02-26 @ 09:20:59
URL: http://indiesponge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0