Lite nytt!



Har ju inte uppdaterat här på evigheter, kan man skylla på semester??

Har pysslat lite i alla fall, här kommer lite bilder.

I födelsedagsswappen hos Pysslarna var det Lenas tur att fylla år.
Här är Kristins, Connes och mitt paket till henne.



Kortet jag gjort åt henne, älskar den här stämpeln som jag fick låna av en tjej i
Pite scrapparna som jag har det stora nöjet att få träffa och scrappa med en
gång i månaden.



Connes kort till Lena.



Sen har jag glömt att visa paketet som jag fick av Catta när jag fyllde år, Kurt gillar snöret massor.



och i paketet var en efterlägtad stans. Tusen tack!



Gjorde lite tändsticksaskar till Connes fröknar.



Ett bra och ha kort gjort av spillpapper.



Ett kort som jag gjort till en kollega som blivit välsignad med en liten gosse.



Ett till bra och ha kort av spillpapper.



Ett till bra och ha kort, bara att skriva in namn eller dyl. på.




Ett till kort med samma änglabild på.



Ja det var några av dom kort jag gjort.

Nu ska jag fortsätta att titta på Beck!

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: lena

Nå men äntligen har du skrivit nåt i bloggen, jag är in varje dag.......

Jättefina kort, Saknar dig



Kram

2009-07-22 @ 19:23:51
URL: http://www.lajmscrap.se
Postat av: Anonym

Säger detsamma, äntligen! Underbara kort, du är så duktig på att måla. Måste få gå kurs.

Är PILUTTA DEJ magnetstämplar? Finns det små bokstäver också? Jättefint men en sån där liten text.

Ser ju nu att de nya (eller nu kanske de är gamla)alfabetena är ett "måste ha". Perfekt storlek till kort.

Hoppas allt är bra!



kram

2009-07-22 @ 22:22:19
Postat av: Catarina

Jösses vad mycket fint du gjort! Kul att titta in och få lite tips o idéer. :-)

2009-07-25 @ 12:51:59
URL: http://cajoscorner.blogspot.com
Postat av: Kristin

Du har ju gjort chokladaskar, inte tändsticksaskar! :P

2009-08-30 @ 11:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0