En härlig vändning på en skitdag!

I dag när jaag kom hem från en riktig skitdag på jobbet så låg det ett paket till mig på dörrmattan.
Jag som inte beställt något skyndade mig att öppna och i låg ett fint kort från Catta som grattade mig
till delvinsten i hennes inläggsmaraton. Dessutom var det ju med en massa fina saker som jag vunnit.

Här är en bild på allt det fina. Bilden har jag lånat från Cattas blogg då min dator är trasig och skickad på rep.



Visst var det härliga saker, det riktigt kliar i fingrarna att börja scrappa.

Scrapplusten har det varit lite si och så med den sista tiden, har lite för mycket
måste just nu och jag kan tänka mig att det har ett finger med i spelet.

Hoppas ni får en härlig kväll!

Kram Sussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0