Lovefilm

Hej alla fina!

Som ni alla vet vid det här laget så är jag en Buzzador.

Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Själv är jag just nu med och testar smaskig glass från Hemglass. :)

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är sussig):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=sussig>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=sussig</a

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com?refstr=sussig&lang=SE>http://www.buzzador.com?refstr=sussig&lang=SE



Jag har haft möjligheten att prova på ett super enkelt sätt att hyra och se film på.
På Lovefilm bokar man upp sig för ett anta olika filmer i månaden.
Jag hade en provperiod med 4 filmer i månaden.
Filmerna som vi såg på hette I hennes skor och Paranormal Activity.

När man gått med i Lovefilm fungerar det på följande sätt:

Man skapar en filmlista på dom filmer man är intresserad av att se
och så får man 2 av filmerna hemskickade.
När man sett filmerna lägger man dom på brevlådan i det färdigt frakterade returkuvertet
och vips så dyker nästa filmer på listan upp direkt i din brevlåda.
Så himla enkelt!

På deras hemsida finns mer än 20000 filmtitlar att välja bland och man kan förboka alla nya
filmer (ca. 30 titlar i veckan) som kommer att lanseras inom kort.
Man kan få recentioner, få filmtips, tävla, se trailers mm på deras väl utbyggda sida.

Just nu har dom ett erbjudande där man kan få hyra 4 valfria filmer kostnadsfritt under en månad.
Så spring genast in på www.lovefilm.se och använd presentkoden FILM09 för att ta del av erbjudandet.

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla en film, vi ses!

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0