Cliniderm hudvårdsserie!

Jag är en Buzzador och har nu fått möjlighet att prova Cliniderms hudvårdsserie.
Produkterna jag fått skickat till mig är:

Cliniderm Ultra Soft Cleansing Milk,
Cliniderm Active Protection Day Cream och
Cliniderm Age Delay Serum

Produkterna är avsedda för torr till normal hud.



Då jag har väldigt känslig hud och inte tål så många produkter var det spännande och se om det här är något som fungerade för mig.

Jag har nu provat dom i ca 1 1/2 vecka och kan inte annat än lovorda allihop. Om det är något jag skulle vilja ändra på så är det möjligtvis rengöringsmjölken, Cliniderm Ultra Soft Cleansing Milk, som jag hade föredragit lite tjockare konsistens på men det kan ju bero på att jag är van att använda en rengöringskräm och inte en rengöringsmjölk.

Man blir i alla fall ordentligt ren och känner sig väldigt fräsch efter man använt rengöringen, jag köpte dessutom ansiktsvattnet nu när jag sett att jag verkligen tålde dessa produkter. Har dessvärre inte hunnit använda den ännu så det kommer en recention på den senare. =)

Serumet, Cliniderm Age Delay Serum, har dubbelverkande formula som ger omedelbart jämnare och slätare hy, samt ökad spänst och elasticitet enligt tillverkaren och det har jag inte sett riktigt ännu med det får tiden utvisa. ;)

Dagkrämen, Cliniderm Active Protection Day Cream, innehåller antioxidanter som ett aktivt skydd mot skadliga fria radikaler. Förbättrar hudens fuktbarriär och den gör att huden blir mjuk och len med ny spänst. 

Jag känner mig i alla fall väldigt fräsch, mjuk, len och fin i ansiktet efter jag använt dessa produkter så jag måste verkligen rekomendera dom till er.

Jag kommer att ha en liten tävling här i bloggen så återkom gärna snart så kanske du blir en av dom lyckliga som vinner en gåvobox från Cliniderm.


Inbjudan från Susanne Åkerström
Hej!

Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Du kan gärna skriva att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är sussig):

Hälsningar,
sussig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0