Jag har ju fått ihop några LO!!!



Jag gjorde en LO som definitivt inte var i mina färger, men Conne gillade den i alla fall.



Conne sitter och dricker en vattenmelon cooler på Kata Beach hos Mali och hans familj.
Allt material kommer från LAJM utom det svarta pappret med blommor som är beställt från USA.



Här är en LO på Conne från skolavslutningen i ÅR 1.
Papper från LAJM , Blommor och bling från USA, blad från Prima och QK.
Den fina fjärilsstämpeln fick jag låna av Maria på pysselträffen på Porsön i helgen.

Sen har jag gjort en till LO men den kan jag int visa riktigt ännu.

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Cathrin

Full fräs på tillverkningen ser jag,gud så mycket fint.Vill passa på att tacka för tipset om lådorna att förvara band i. En sådan finns nu i min ägo,såååå himla bra det blev.Ha en bra dag kram Cathrin

2008-08-21 @ 08:15:54
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Catta

Det blev superläckert! Jag tycker det är svårt att jobba med starka och klara färger, men när man lyckas blir ju resultatet outstanding! Snyggt att du satt fast bling -stenar på filtdekorationen. Kram Catta

2008-08-25 @ 12:44:47
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Catarina

Oj så mycket fint det fanns i bloggen!! Du har verkligen varit kreativ. Älskar det gröna kortet du gjort här nedan, men även dina fina Lo's!! :-)

2008-08-27 @ 20:28:56
URL: http://cajoscorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0