Lite nya kort.



Gjorde två kort i går på Lajm på vår torsdags träff.
Håll till godo.



Det var ett beställningskort till en gammal vän som bor i Uppsala.
Det enda beställaren ville var att dom tre "filmisarna" skulle finnas med, annars hade jag fria händer.
Chipboard pilen ar infärgad med chalk och glossad så den skulle bli blank och fin.
Biljett från Tim Holtz , blommor Prima, Papper och Blombrads från Panduro.



Det här kortet har jag gjort till min dotter Pauline som snart fyller 21 år. (tror inte hon är in här och läser)
Papper från Panduro (vet ej märket), Biljett Tim Holtz, Fjäril - QK, swirl stämpel - Autumn Leaves.

Det var allt jag hade att visa idag, har två LO och några kort till jag inte fotat än men dom kommer.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Å, vad jag saknat träffarna. Just nu jobbar jag i stort sett varje dag och hinner bara hem o vända med min väska. Förhoppningsvis blir hösten lugnare och jag kan ansluta till träffarna igen. Kul att se dina fina alster, är in och tjuvtittar ofta... Hälsa alla!

2008-08-15 @ 23:29:19
Postat av: deleine

Du är så sjukt duktig på kort.....

2008-08-17 @ 19:20:51
URL: http://deleines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0