Slut på semestern!



Nej, nu får jag ta mig i kragen och uppdatera lite oftare! Semestern har ju varit slut i över 1 vecka nu!!!

Här kommer lite bilder från semestern i alla fall. Vi började med att bila ner till Stockholm och hälsa på hos min lilla mamma. Där blev det otroligt lite shopping gjort!!!! Men det obligatoriska besöket på Gröna Lund blev av ialla fall! : )



Picknick efter vägen.



Smörgåstårta, kaffe och läsk!  Mumselimums!



Conne på besök hos Pettson och Findus.



Lite karuseller blev det ju på dom 11 timmar vi var på Gröna Lund, även barnkarusellerna var C tvungen att testa!



Conne bjöd pappa på en lite biltur.



Idolen Tobbe Trollkarl träffade vi oxå.



Ja, mammor kan nästan trampa ner sina barn i trappan till Lustiga Huset!! Det gick visserligen bra, men jag skulle gå bakom Conne så hon inte skulle göra sig illa och så trampar jag nästan ner henne istället! tur att man är så smidig!!



Conne och hennes nya mjukisdjur åker Kärlekstunneln tillsammans. Hon tyckte att jag och Hasse skulle åka tillsammans så vi kunde pussas ifred!



En liten slusch i värmen är ju mums. Det var 26 grader varmt och strålande sol hela dagen vi var på Grönan. :)

    

Sommar Krysset sändes den dagen vi var där så det var ju ett måste att se på. artisterna som var där var: Alcazar, Hasse "Kvinnaböske" Andersson, Bröderna Rongedal och Takida. Det var väldigt bra och kul att se hur inspelningen går till.



Sen var vi nere vid stranden i Sickla/Nacka där mamma bor och där hade dom ett skita mysigt strandcafé. Där blev det några besök för glass mm.



Conne slappar i hängmatan på fiket!



Hasse på väg till badstranden.

    

Strandpromenaden nedanför mammas lägenhet var jättemysig att gå efter och mycket att titta på.

Ja, det var ett långt inlägg. Vi hade det otroligt härligt men det var lite pysselaffärer som hade öppet, den enda jag var in och shoppade på var Panduro och det var ju inte direkt upphetsande.

Återkommer imorgon med lite bilder från vår resa till Lyksele med husvagnen.

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0