Lite bilder från 80-tals festen.

Måste väl tillägga att det var en väldigt varierad tolkning av 80-talet!  :)) Det beror väl på om man tittar på början eller slutet antar jag.
 Jag tyckte att Robban lyckats bra med sin peruk (han hade långt lockigt hår och ofta svans, mot nuvarande snagg.) Skrattade så jag nästan grinade när jag såg honom.
image51

Lotta var trendig i neon m.m.

image52

Lena födelsedagsbarnet i trendig permanent!

image53

Grabbarna Danne, Ricke och min man Hasse.

image54



Maten var helt underbar med tidsenlig Räkcoctail, fläskfile med klyftpotatis och åkerbärsglass. Till det serverads diverse drycker som rann lätt nedför strupen.

image56

Lenas present som hon fick av oss inehöll 4 st STORA vinglas som hon önskat samt en flaska Martini Bianco.
På flaskan hade jag hängt ett grattis kort som jag gjort.

image57

Närbild på Kortet.

image58

Det var allt för denna gången! Återkommer med några LO:s jag gjort imorgon.

Tjillevippen!



Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Jätteläckert flaskkort!!! =D
Å va snygga ni var på festen!! *hihi* ;)
Jag kan säga att jag lyckades inte få in nån header på just denna bloggen, du använder ju den rosa precis som jag gjorde innan, jag var tvungen å välja en annan stilmall. Sen tog jag stor hjälp av denna sidan; http://designadinblogg.blogg.se
(sök på header)
Hoppas du löser det annars får du rådfråga sonen! =)
Tack för gulliga ord på min blogg! *glad*
Kram Petra

2008-01-14 @ 17:09:34
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Sussig

Ja, jag får testa att byta stilmall och kolla in länken du rekomenderat! tack för tipsen!

2008-01-14 @ 20:07:58
Postat av: Blommig

Ser ut som ni hade det jätte trevligt!!
Super snyggt flaskkort!

2008-01-15 @ 18:56:58
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: SusanneSj

Värsta partyt!!! Ni såg verkligen ut att ha haft det festligt : D
Underbart "flaskkort", så himla fint.
Du undrade vad Gold Mist är för något. Den enda shop jag vet som det finns är hos Pysselmyran. Jag tycker det är helt underbart att använda när man färglagt, det glittrar och lyser så fint.
/Susanne

2008-01-15 @ 20:14:42
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0