Alster från Övik.




Här kommer lite som jag gjorde i Övik.



En ordutmaning med ordet "HÖST". Det är Martin och hans kompis Jesper vid havet i Göteborg.



En skissutmaning. Conne och kusin Klara i Lycksele djurpark.



Detaljbild av fjärilen som är i 3-D.



Tror att detta var en utmaning med en bild som man skulle inspireras av.
Det var färgerna rosa, vit och beige på nästan hela bilden. Blev lite blaskigt tycker jag.



Detaljblild på Rubons.



Detta var en tävling som man köpte ett "Hemligt Kit" till.
Det är Hasse och Conne i Turkiet 2001.



Detaljbild på blommorna.



Den här LO gjorde Kristin. Hon hade inga foton med sig så hon lånade av mig.
Det var ju bra, då fick jag en snygg LO till Conne utan att behöva göra något.



En till LO som Kristin gjorde med foton från mig. Conne och TobbeTrollkarl på Grönalund sommaren 2008.
Det var med sakerna från tävlingskitet hon skapade denna. Tack Kristin för dom fina LO:erna. (Ved heter det?!)



Detaljbild från Kristins LO. Älskar snapstampsen hon stämplat "på Gröna Lund" med.



Jag gjorde ju lite kort med. Här är ett kort till min brors födelsedag, gjort med saker från kitet.
Inte speciellt manligt, bokstäverna är ju bara för fula dom med.



Ett kort som det skulle vara 3-D på. Text, blommor och hjärtat är alla på 3-d kuddar.



Sen var det en utmaning där man skulle följa en skiss.
Problemet var att jag nästan hade gjort färdigt kortet när jag kom på att jag glömt att följa skissen.
Fick trycka dit 3 blommor till samt biljetten med Till Pappa för att det skulle likna skissen lite. : )



Det här kortet var ett "bråttomkort", det var nämligen så att om man gjort alla utmaningar så var man med i en x-tra utlottning och det skulle Kristin och jag vara kom vi på. (lite sent kanske)
Kristin hade lite mer bråttom, hon skulle nämligen göra 3 kort på 20 minuter eller så. Tar väl kanske 1- 2 timmar/kort vanligtvis. Kul hade vi i alla fall.



Det här kortet skulle det finnas pärlor med på, gjorde det enkelt för mig och satte dom på ett band.
Tycker själv att det här kortet var fint, gillar snögubben massor.



Detaljbild på min söta snögubbe.

Det var allt för denna gången, lämna gärna en kommentar om du tittat in här.

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: EmmaP

Mycket snyggt!! Vad är det för typsnitt på det utstansade på tobbe trollkarl? snyggt var det iaf :)

2008-11-21 @ 17:13:47
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Kristin

Emma, det är qk's Daisy.. :)

2008-11-23 @ 13:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0