Lite pyssel och pling.

Har varit på Pysselträff med Pysslarna i helgen som var. Kunde tyvärr bara vara med på lördag men det var så kul.
Lite fick jag gjort oxå.



En LO som är gjord efter en skiss. Det är Hasse, Conne och jag i Lustiga Huset på Gröna Lund.



Detaljbild av blommorna som jag satte dit efter jag kom hem, det blev bättre nu.



Julkort med min älskade snögubbe.



Köpte den här tomte stämpeln på tradera och är nog lite kär i den med.



Här är tomten uppstämplad med en sämre dyna (och färgad CS), på förra kortet lånade
jag Emma P:s Distress ink dyna och den var super bra till den här typen av stämpel.



Det här kortet har Anna74, Emma P, Ullebulle, Kristin och jag gjort tillsammans.
Vi "lekte" lite på träffen och vi fick alla måla ett motiv var och skicka det vidare till vänster,
sen fick vi välja papper till motivet vi fick då och sen skicka det vidare, sen montera ihop kortet och skicka det vidare,
Sen fick man göra texten till kortet och den sista fick dekorera kortet.
Vi fick sen kortet som vi målat motivet till. Jag tycker mitt blev fint, kortet som stackars Anna fick var mindre snyggt.
Hoppas hon visar det i sin blogg.



Har gjort ett litet hjärta oxå. Klädde ett masonit hjärta med papper och pimpade det lite.
Ska bara sätta fast lite band oxå så kan det få hänga i granen sen.



Gjorde två tändsticksaskar med. Tack Kristin för lånet av stämpeln.
Här är framsidan...



..och baksidan.

Det var allt för idag.

Tjingeling!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0