Mycket frånvarande!




Nu är Pysselmässan här i Luleå över.
Nu kanske man hinner med lite annat oxå, för mycket jobb har det varit. Man har kommit hem från jobbet, ätit, satt sig vid datorn och fixat och mailat och svarat på mail och sen var klockan dax att gå och lägga sig.
Pyssellusten försvann på kuppen men under söndagen på mässan kom den äntligen tillbaka.
Nu vill jag inte göra något annat än att scrappa och göra kort. Tur att man fick en massa nya roliga saker inköpta på mässan, så nu kliar det verkligen i fingrarna.
Jag ska försöka att bli lite bättre på att uppdatera här oxå.

Först ska jag visa en jättefin adventskalendr jag fick av goa Kristin. Den var så fin så även om det inte varit en massa fina saker i hade jag varit nöjd med att bara titta på den. Eller vad tycker ni?



En till



och innehållet sen..

                  

Säg den som inte blir glad för detta.
Nu när scrapplusten är tillbaka så kommer allt det här äntligen till användning.

Det var allt för denna gången.

Tjingeling!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0