julkalender 2010

Jag har i år varit med i Pysslarnas julkalenderswapp och fick en massa fina saker i mina paket.
Tusen tack alla som var med!
Ni som inte var med kanske är lite nyfikna på vad jag fick i alla paketen.
Här kommer en kavalkad på paket och innehåll...

Så här såg alla paket ut:



Dag 1 - Anna74




Dag 3 - Maria




Dag 4 - Birgitta




Dag 6 -  Päivi




Dag 7 - Linnéa





Dag 8 - Kristin




Dag 9 - AnnaH




Dag 11 - SusanneH




Dag 12 - Linda

Missade att fota paketet tyvärr...




Dag 13 - Sussig




Dag 15 - Velona



Missade att fota innehållet tyvärr men det var jättefin beigspets, bling och pins
Ska fota så snart jag hinner...


Dag 17 - MalinL




Dag 18 - Ulla




Dag 19 - Carola




Dag 21 - Susannes syrra




Dag 22 - Blommig



Dag 24 - EmmaP




Det var allt för denna gång!
Massor med fint att sätta igång att jobba med. =)

Ha en bra allihop och titta gärna förbi en annan gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0