Tävling!

Som ni alla vet är jag en Buzzador och nu har jag haft möjligheten att prova Cliniderms hudvårdsserie som finns att köpa på Apoteket. 

Jag har även fått 4 Gåvoboxar som jag kommer att lotta ut bland er som vill vara med och tävla.


Det du tävlar om är:
Active protection Day Cream, 5 ml
Age Delay Serum, 2 ml
Ultra Soft Cleansing Milk, 5ml
Barrier Repair, 5ml
Optimal Strenght Night Cream, 5ml
Ideal Balance Skin Tonic, 5ml

Detta har ett värde på ca 200kr.




Frågor att besvara:
1) För vilket klimat har Cliniderm anpassat sin hudvårds serie?
2) Vilka är de vanligaste problemen för huden runt ögonen?
3) Varför är det bra att använda ett serum?

Svaren på frågorna finns på www.cliniderm.se så skynda dit och var med och tävla om detta fina pris.

För att vinna vill jag att du besvara dessa frågor och skickar svaren i ett mail till:
[email protected] märk mailet med "Cliniderm", jag vill också att du skriver en kommentar här i inlägget där du motiverar varför du vill vinna, sen är det bara att hålla fingrar och tår att det är du som får ett av de 4 gåvoboxarna!

Tävlingen pågår tom 20 januari 2011.

Om du har lust att vara en Buzzador kan du gå till Buzzador.se och läsa lite mer om vad det innebär.

Så skicka nu in era svar så får ni möjlighet att prova dessa fina produkter.


Kram Sussi


Kommentarer
Postat av: Lisa

Inser att något måste göras med denna trötta vintriga hy. Hoppas lösningen finns i förpackningarna från Cliniderm. Funkar denna att dricka tror du :Age Delay Serum, 2 ml? Skulle verkligen behöva nåt som stoppar tiden :)

Kram!

2011-01-11 @ 11:24:31
Postat av: Sussig

Ja du Lisa! Jag har inte provat dricka den men det var bra grejer. =)

2011-01-11 @ 12:18:25
Postat av: Mamma

Kan krämen göra något åt ett russin som mig.

Jag ringen till dig med dom rätta svaren.

//Mamma

2011-01-13 @ 21:03:47
Postat av: Pio

I´m in!

Behöver lite smörj så här i vinter tid!

2011-01-14 @ 11:25:04
Postat av: Kristin

Just nu skulle JAG behöva pysslas om.. har pysslat om nån annan så vansinnigt intensivt på sistone.. :) håller tummarna att 9 minuter inte gör något

2011-01-21 @ 00:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0